3P samtaler

1.400,00 kr.6.000,00 kr.

Når du bestiller en online session her, kontakter jeg dig hurtigst muligt, så vi kan aftale et tidspunkt for sessionen.

3P Coaching med Natasha

Specifikationer

SKU: N/A Kategori:

Oplev en 3P samtale med Natasha:

Forestil dig en samtale, der har potentialet til at forebygge eller helbrede udfordringer som angst, depression, selvmodstanker, afhængighed, selvskade eller alvorlig stress. Med Natasha får du en 3P samtale, der kan hjælpe dig til at komme ud af de fysiske eller psykiske udfordringer du står med.

Ændringerne der gradvist vil afsløre sig selv er typisk: mindre bekymring, betydeligt reduceret stress, og en nyopdaget følelse af glæde, lethed og frihed i dit liv. Du vil opleve en markant forøgelse af din selvtillid og gennemslagskraft. Beslutningstagning vil blive enklere, og dine relationer vil blomstre med øget lethed og nærvær.

Hos 3P-skolen er 3P samtalen en kontinuerlig rejse fuld af uanede muligheder. Det er en invitation til åbenhed, opdagelse og personlig forvandling.

Er du klar til at tage skridtet? Kontakt mig for en 30 minutters uforpligtende samtale om, hvordan jeg kan guide dig på denne spændende rejse tilbage til din sande essens. Skriv til info@3p-skolen.dk, så kontakter jeg dig.

Jeg glæder os til at pege dig i en retning som har potentialet til at transformere dit liv!

De kærligste hilsener

Natasha

Sessioner

1 med Natasha, 5 med Natasha, 1 med Sanne, 5 med Sanne, 1 med Trine, 5 med Trine

1 anmeldelse af 3P samtaler

1. Sanne

Natasha som coach:
    “Natasha er en fantastisk coach. Jeg blev coachet af Natasha på et tidspunkt, hvor jeg skulle til jobsamtale og var fyldt af tvivl og usikkerhed om, hvorvidt jeg ville kunne klare samtalen. Natasha guidede mig, så jeg tydeligt kunne se, at jeg ikke er mine tanker, og at min usikkerhed var skabt af usikre tanker, som jeg ikke behøvede at tage alvorligt. Lige inden samtalen kom jeg i tanke om Natashas forklaring om, at vi altid vil finde bedre svar på udfordringer, når vi ikke står i vejen for os selv med en masse tanker. Det gav så meget mening for mig, og pludselig blev mine usikre tanker helt uinteressante for mig. Til jobsamtalen mærkede jeg ingen nervøsitet, og jeg følte mig meget nærværende. Dagen efter ringede virksomheden og fortalte, at ansættelsesudvalget var blevet ”blæst bagover” af mig, og at jobbet var mit, hvis jeg ville have det.”

Lars Søgaard

Kun kunder, der er logget ind og har købt denne vare, kan skrive en anmeldelse.