3P Bogklubben

0,00 kr.

3P-skolen ønsker at udbrede kendskabet til forståelsen De Tre Principper – det gør vi blandt andet gennem denne bogklub, hvor vi sammen læser bøger, der handler om 3P.

Specifikationer

Kategorier: , ,

Beskrivelse

I 3P-skolens bogklub læser vi 3P bøger. Vi har læst Sydney Banks to bøger, der er oversat til dansk: Den glemte forbindelse og Den oplyste gartner. Vi har også læst Natasha og Dickens bog Vejen Hjem.

Denne gang er det Michael Neill’s bog Livet opleves indefra og ud, som vi kaster os over.

Vi mødes tre gange: 14. august, 28. august og 11. september.

Alle gange foregår online via Zoom og er kl. 19.30-21.00

Hvis du tidligere har været med i bogklubben og stadig er inde i gruppen her på hjemmesiden, så er du allerede tilmeldt og behøver ikke at gøre mere end blot at møde op, når vi starter igen 🙂 Du modtager automatisk en e-mail sendt ud fra gruppen med et link til Zoom dagen før vi mødes.

Er du ikke allerede medlem af 3p-Skolens bogklub, kan du gratis gennemføre “køb” herfra siden og vil automatisk modtage en e-mail med vejledning til, hvordan du melder dig ind på 3P-Skolens hjemmeside og hvordan du anmoder om adgang til gruppen “Bogklubben”.

Hvis du gerne vil købe bogen, så kan du gøre det i 3P Butikken, som i deres webshop har et stort udvalg af bøger skrevet med udgangspunkt i en forståelse af De Tre Principper

Som en studerende på 3P-skolen får du 10% rabat i 3P butikken, når du skriver 3p-skolen i rabatkode feltet.

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Kun kunder, der er logget ind og har købt denne vare, kan skrive en anmeldelse.