De første skridt på vejen – Vinter 2025 – kursusstart – 1. session

Er du helt ny i forståelsen af De Tre Principper – og nysgerrig efter at lære mere? Undrer du dig over, hvad folk mener, når de taler om “elevatoren”, “separate virkeligheder” eller hentyder til metaforer som himlen, bølgerne på havet, indre GPS osv.? Så er dette online-kursus lige noget for dig!

Vi starter 3P helt forfra og går sammen de første skridt på vejen ind i forståelsen af vores sinds natur. Her finder vi ind til den ro og glæde, som altid er der og altid guider os – men som vi nogen gange overser, fordi tankerne larmer lidt meget. Vi bliver mere fortrolige med hvad forskellen er på at mærke vores indre visdom eller høre vores intellekt.

Vi tager udgangspunkt i lige præcis de ting, som du undrer dig over – og alle spørgsmål er velkomne!

Dine guider på vejen er Miriam Ørnebjerg og Stinne Bay, der begge er tilknyttet 3P-skolen som undervisere. Miriam og Stinne har begge kendt til forståelsen af De Tre Principper i flere år og de elsker at formidle forståelsen.

Online-holdet starter igen i efteråret 2024 – på følgende datoer:
Torsdag d. 2. januar kl. 20.00-21.30
Torsdag d. 9. januar kl. 20.00-21.30
Torsdag d. 16. januar kl. 20.00-21.30
Torsdag d. 23. januar kl. 20.00-21.30

Se mere på shoppen her eller download folderen her

days

hours